dimecres, 17 d’abril del 2013

La meva terra és el mar

Lax'n'busto ens presenta la seva cançó "La meva Terra és el mar"...
Després de fer la feina a classe hem arribat a certes conclusions:
1. Una cançó pot semblar un poema si primer només ho llegim, ja que té la mateixa estructura de text. 
2. Els temes de què tracta en aparença poden canviar si després analitzam bé el que diu. 
3. Quan veim el vídeo ens aclareix una mica més les idees. 
4. El text és més fàcil d'aprendre si té música. 
5. Quan canviam les imatges de la música que ens han presentat ens adonam que encara pot tornar canviar de sentit... Per a què sigui més fàcil... Com canvia el sentit del que hem escoltat... Fragment de "Polseres vermelles" de n'Albert Espinosa

22 comentaris:

Mario Avellanedas Cobos ha dit...

Crec jo que aquesta canço es per que sapiguen que nosaltres ens podem superar!

Anònim ha dit...

Hola soc en diego!!!!
aquesta canço es molt bona m'ha agradat molt te una lletra molt bona i un bon ritme
MOLA!!!
GRASIS JERO!!!
ADEU!!!

Irene Muñoz ha dit...

Hola, Jero.
La cançó de "La meva terra és el mar"
m'ha agradat molt.
Al principi alguns pensàvem que era
un poema i que tractava d'amor, però quan vàrem veure el vídeo vam sabre que era una cançó i que tractava de superar-se personalment.

Adéu!!!

Jordi ha dit...

Això a estat molt divertit per que em fet karaoques em vist vídeos molt divertits en escoltat poesia.

Jaume Vico ha dit...

Hola a tots, per a mi aquesta cançó es molt bonica i entretinguda, al principi em pensava que era un poema, però varem escoltar la cançó i em vaig adonar que era una cançó, la cançó per a mi es fàcil de aprendre, a classe hem fet un parell de activitats sobre la cançó i sa veritat es que m'hagradat molt.

Adeu! jiji

Igor ha dit...

Hola, soc n'Igor i pensave que la canço sense veure el video de PULSERAS ROJAS no tenia sentit pero al veure el video ya tenia mes sentit

cristina frias lopez ha dit...

Hola,soc na Cristina i jo crec que aquesta cançó esta molt perquè t'ensenya ha superar superarte

Lorena Fiol ha dit...

Hola Jero:
A jo l'activitat que hem fet m'ha agradat molt. He apres que la canço et pot pareixer una cosa pero, quant la veus saps el que es en realitat.
ADEU.

Nacho ha dit...

Hola,

ahir vam escoltar aquesta canço i els vídeos, al principi vam creure que la canço era d'amor, pero al veure el vídeo de Polseres vermelles ens vam adonar que era de superació de si mateix.


ADÈU!!!

Francisco López Caballero ha dit...

Aquesta cançó jo lla la avia escoltat en el episodi de polsera però m'ha agradat molt tornar-la ha escoltar .

Edu ha dit...

Jo casi sempre intent cercar el sentit de les cançons però aquesta al principi no sabia quin era, més tard vaig sabre que era de que les cosses que de veritat vols fer se pot fer realitat

Ainhoa ha dit...

Yo he entés que aquesta cancó tracta de que tens que superarte a tu mateix.
Ha sigut molt divertida aquesta activitat.

Paulina Garcia del Moral ha dit...

Hola Jero:

Soc na Paulina i la cançó que hem escoltat esta molt bé, i cada vegada que la sentim a una altra web ens adonam que pot tenir un significat diferent ha estat molt bé!! :D

Sergio ha dit...

Hola Jero, a mi aquesta cançó m'ha agradat molt però abans de escoltar-la pensava que era un poema. Adéu :)

paula ha dit...

Hola soc na Paula.Sanz aquesta canso m'agradat molt la primera vegada que la havia llegit em creia que era una poesia sobre la mar però al final na Jero la ha posat amb musica.

ADÉU

jaume r ha dit...

Hola, soc en Jaume R. i aquesta cançó m´ha agradat molt ja que molts de nins pensavem que era un poema pero era una cançó.

Nerina ha dit...

Hola soc na Nerina, i la cançó m'agradat.
Quan na Jero mos la va mostrar, jo no sabia que la cançó havia sortit a la serie "Pulseres vermelles".

Adéu.

carlota mañas ha dit...

Hola soc na Carlota,
la cançó m'agradat molt,perquè es de pulseres vermelles i es una de les millors series que he vist,l'estrofa que mes m'agradat ha estat la que diu "dona'm força per cridar".

es genial,adéu.

Paula Bustamante Blanco ha dit...

Hola,aquest trimestre ens ha mostrat una cançó nova que es diu "La meva terra es el mar". La nostra mestra ens ha posat distintes entrades al nostre blog amb les cançons.
La heu de llegir és molt xuli!!!

ADÉU!!! :)

Anònim ha dit...

Soc en dani de 6A m`agradat la canço perque m`agrada la argumentació.

Anònim ha dit...

Hola jero els poemas han estat molt xulos.

carlos ha dit...

Hola,soc carlos de 6A i m'ha agradat moltisim la canço perquè hi ha molt d'entusiasme i la serie de pulseres vermells es una de les millors series que he vist.
ADÈU!!!!!