dimecres, 10 d’abril del 2013

Calculam la nostra petjada ecològica

Després d'haver investigat sobre sostenibilitat hem pogut comprovar la importància que aquest tema té de cara a generacions futures... Per això tots els nins i nines de la classe hem calculat la nostra petjada ecològica per saber quants planetes necessitaria tota la humanitat si tenguéssim els hàbits que actualment mantenim...
Vols saber quins són els resultats? Mira els comentaris i et quedaràs sorprès!
Ah! Si tu, lector, també la vols calcular només has d'entrar a aquest enllaç...

25 comentaris:

Nacho ha dit...

A mi només m'ha fet falta un planeta i per tant e de seguir així i esper que tothom fes el mateix que jo

Mario Avellanedas Cobos ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

hola soc en diego i jo necessit 8 planetes


he de gafar mes la bici per consumir manco

Jaume Vico ha dit...

Hola a tots, segons aquesta pagina yo necessitaria 3 planeta, yo crec que tendria que fer menys kilòmetres en coche, es una bona pagina!

Adeu!

ALBA VAZQUEZ ha dit...

Hola Jero , a jo m'ha sortit que si tothom fos com jo necessitaríem ¡5 PLANETES! , la veritat esque m'he quedat molt sorpresa , així que ara a endavant utilizare més la bicicleta i utilitzar més la llum natural.

Marga ha dit...

Hola Jero!!! A jo m'ha posat que necessitaria 3 planetes.Crec que tendre que agafar més la BICICLETA!!!

Mario Avellanedas Cobos ha dit...

La meva petjada ecologica:Jo nesesit 3 planetes i se que necesitaria enar menys en cotxe.

Lorena Ruiz ha dit...

Hola, a jo ma posat que necessit 2 planeta si fos tothom com jo i crec q he de anar amb bici.

carlota mañas ha dit...

Hola soc na Carlota.
i jo necessitaria 3 planetes, crec que no tendria que tudar tant de paper ni gastar tanta d'aigua, almenys així no tudaria tant.

adéu!!!

Lorena Fiol ha dit...

Hola Jero:
A jo m'ha posat que necessitaria 2 planetes. Jo crec que tendria que anar mes amb bicicleta als puestos propers a jo.
Adeu.

Edu ha dit...

Si tothom fosi com jo, nesecitariem 2 planetes, tinc que esforsarme fins arribar a 1

jaume r ha dit...

Hola soc en Jaume R. i necessit 3 planetes
hauria de fer recollida selectiva.

Igor ha dit...

Hola yo he necesitat 2 planetas en el cuestionari de la petjada ecológica, lo que tinc que millorar es el menjar que compram massa y despres no el menjam jejejejeje... ya esta adéu.

Nerina ha dit...

Hola, soc na Nerina i jo necessit 2 planetes, crec que tendria que millorar no tudar tant de paper i anar més en bicicleta.

Jordi ha dit...

Necessit 3 planetes. He de anar mes amb bicicleta.

Paula Bustamante Blanco ha dit...

Hola,he fet la petjada ecològica i m'ha dit que si tothom fasi com jo necessitaria 2 planetes. Jo trop que tenc que anar més en bici.

Adèu!!!!!!!!!!!!!

paula ha dit...

Hola soc na Paula Sanz i he fet la petjada ecològica i m'ha posat que necessit 3 planetes crec que tenc que anar mes en bicicleta i no tant a cotxe
Adeu.

javi darvoy ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ainhoa ha dit...

Hola som n'Ainhoa,i jo necessitaria 2 planetes. Jo crec que tinc que anar mes en bici.

cristina frias lopez ha dit...

Hola soc na Cristina i si tots fossin
com jo necessitaríem 2 planetes.
El que puc mijora es anar mes amb la
bicicleta que amb el cotxe.

javi darvoy ha dit...

hola soc en Javi,eta
2 planetas.



crec q esta molt bé!

Paulina Garcia del Moral ha dit...

Bon dia Jero:
Si tothom fos com jo necessitaríem 3 planetes crec que hauria de canviar els meus hàbits com per exemple desconnectar el llumet vermell de la tele

Sergio ha dit...

Hola Jero, en el qüestionari de la petjada ecològica domés he necessitat 2 planetes però crec que podria millorar molts dels meus hàbits com per exemple anar més amb bicicleta per no utilitzar tant el cotxe. Adéu !!!

Irene Muñoz ha dit...

Hola, Jero.
Som na Irene i jo necessitaria 3 planetes.Podria anar més en bicicleta o podria reciclar més....

Adéu!!!!

Francisco López Caballero ha dit...

Necessitaria 3 planeta. M'ha agradat molt perquè ara milloraré .