dimecres, 27 de febrer del 2013

S'acaben les Jornades Culturals

Un any més hem celebrat les Jornades Culturals a l'escola i ens queden un munt d'experiències viscudes i compartides amb companys, mestres, padrins i padrines, mares i pares col.laboradors... Des d'aquí volem agrair a tots ells haver participat de manera tan activa i efectiva!
I com sempre, és molt interessant saber què pensen els protagonistes d'aquests dies ... Per això vos convidam a deixar la vostra opinió!
Per cert! Si sou famílies col.laboradores també podeu escriure el vostre comentari... Animau-vos!

18 comentaris:

Marga ha dit...

Hola Jero!!! Ami m'han agradat bastant les jornades culturals, però l'espetacle no ha estat molt divertit yo l'hauria cambiat!i per es tallers i tot l'altre han estat molt bè pero lo millor ha estat que hem ajudat a nins i nines petits petits!:)

Lorena Fiol ha dit...

Hola Jero:
A jo les jornades culurals m'ha agradat molt. L'espectacle ha estat un poquet aburrit pero aixó si ha estat mijor que el de fi de curs.
Adeu.

cristina ha dit...

Hola Jero:
A jo les jornades m'han agradat bastant,sobretot grècia perque va ser molt divertit.El que no m'ha agradat ha estat l'espectacle,pero lo inportant es que el nins petits s'han divertit.

Paula Bustamante Blanco ha dit...

Hola Jero.A mi el taller que més m'agradat de les jornades h'estat el de Itàlia perquè h'apres paraules noves que no coneixia.L'espectacle h'estat un poc aborrit però lo important es que els nins petits s' haguin divertit.

Ainhoa ha dit...

Hola Jero,
a mi m'agradat totes les activitats, però la que mes m'agradat a estat Grècia perque a sigut molt divertit el ball.
L'espectacle ha estat un poquet aburrit per mi,pero pels nins petits me imagino que les ha agradat.

Irene Muñoz ha dit...

Hola, Jero.
A mi les jornades culturals m'han agradat molt, però l'espectacle era més per a nins més petits.
El taller que més m'ha agradat ha sigut el de Grècia.

Adéu!

ALBA VAZQUEZ ha dit...

Hola Jero , aquestes jornades culturals han estat prou interessants..., però el que més m'ha agradat ha estat Grècia ha estat molt divertit tots el tallers. L'espectacle com molt de companys opinam ha estat per a nins petits , per això no m'ha agradat massa.. però per la resta tot a estat super :) !

Jaume Vico ha dit...

Hola Jero, per a mi aquestes jornades han estat bé però la dels altres anys han estat un poquet millor.
El taller que em va agradar mes va ser el del Marroc, (de cuina) he après dues coses una es es ball de Grècia i s'altre es les sals aromàtiques del Marroc.

Adéu! Moltes Gràcies

Sergio ha dit...

Hola Jero,
a mi m'ha agradat bastant els tallers que hem fet aquest any en les jornades culturals però crec el espectacle va ser un poquet infantil, tot lo altre m'ha agradat molt, adéu !!!! :)

Paulina Garcia del Moral ha dit...

Hola Jero:
El que mes m'ha agradat d'aquestes jornades culturals ha estat ajudar als nins petits i el que menys ha estat l'espectacle l'hauria canviat però el que importa es que els nins petits s'hagin divertit.

Adeuu!!!!

Francisco López Caballero ha dit...

M'han agradat molt les jornades culturals i em dona pena que aquest any sigui el ultim perquè no les podré fer mes

Igor ha dit...

Jero a yo no m'han agradat molt per la fincio dels pirates pirats era masa infantil pero...no res adeu :)

Anònim ha dit...

hola jero!! soc en diego aquestes jornades m'han agradat molt han estat les millors gracies a tu y tots els participants

Mario Avellanedas Cobos ha dit...

Hola Jero m´ha donat pena que s´agin acabat tan rapid per que hem va gradar molt ja que voldria cambiar una cosa fer el traball de Italia amb els nins per que a ells lis agradaria aprendre a pintar millor la marioneta i a la escoltar la historia de `Pinocho´ Esper que guin bones les proximes jornades peró llavors nosaltres ja no estarem sort.... :D

Jordi ha dit...

Les jornades han estat molt divertit per que els mestres i tallers, especialment el taller de turquia perque ferem colupnes pintarem, dibuixarem deus i retellarem amb els nins petits.

carlota mañas ha dit...

Hola Jero,
el que més m'ha agradat ha estat el ball que varem fer tots junts al pati de l'escola, va ser genial però no me va agradar molt el taller de Turquia que només varem pintar deus i botelles.

però me va agradar molt,
ADÉU!!!

Nerina ha dit...

Hola Jero sóc na Nerina i les jornaes culturals m'han agradat bastant peró el espectacle per jo va sre un poc infantil, adeu.

paula ha dit...

Hola Jero, aquestes jornades m'han agradat menys que els altres anys, me avorrit mes però hi havia uns tallers que m'han agradat mes,sobretot el de Marroc i Grècia, perquè m'agrada molt cuinar, ballar no m'agrada però aquest ball m'agradat molt. M'agradaria que l'any que bé les jornades fossin de l'espai.