divendres, 15 de febrer del 2013

Setmana del 4 al 8 de febrer de 2012 -- diari setmanal

Dilluns 4 hem comensat la classe, hem llegir un parell de capítols del presoner del cassal del diable, em corregit les preguntes, desprès em fet religió i alternativa i em sortit al pati.
llavors em fet medi, que em corregit les preguntes.
i per finalitzar hem fet musica, hem tocat la canso de la cucaracha.

dimarts 5 hem comensat la classe fent el quadernet de problemes de matemàtiques. Na Jero ens a explicat minimament com fer una redacció, una miqueta mes tart ho  provat fer nosaltres,em sortit al pati.
desprès del pati em fet korfball a educació física a estat molt divertit a derrara hora em fet filosofia.

dimecres 6 a la primera hora  hem fet matemàtiques, hi ha agut un parell de nins que no ho entenies,pero ho han entes al final.
A segona hora hem fet angles, ¡¡¡ha la fi ens han donat els examens!!! i em sortit al pati.
llavors hem fet medi, corregirem les preguntes i un esquema,a darrera hora em fet castalla. Avui no a pasat res important

dijous 7 avui m comensat la classe fent angles.llavors em fet no em fet medi res important.despres del pati qualcuns an anat a teatre datres han fet les dades de metereologia i pocs han fet el dibuix que dema an entregat.a darera hora em fet Castellà
divendres 8 em comensat la classe fen educació física mes tart em fet 30 minuts de Català i llavors a vingut na vanesa la nostra professora d´angles. em sortit al pati quan a aquebat el pati en em disfressat i em celebrat carnestoltes fins que sa acabat el pati
Jaume Ribas