divendres, 22 de març del 2013

Setmana variada

Aquesta setmana se'ns han acumulat diferents activitats que han estat ben engrascadores... Per una banda, hem anat a Cala Deià partint del refugi de Can Boi; per una altra, hem començat a exposar mútuament els treballs d'investigació que  hem duit a terme a les dues classes i per acabar, avui divendres hem rebut la visita de la companyia "La Impaciència" per a representar-nos d'una manera fantàstica "L'Etern Mecanoscrit"


La veritat és que ha valgut la pena i els nostres comentaris així ho demostren!!

13 comentaris:

Irene Muñoz ha dit...

Hola, Jero. Som na Irene i per a jo aquesta obra m'ha parescut molt bé interpretada i molt interesant.
La part que es podría haber canviat, sería que en Didac no morís i així la obra no acabaría tant trista.

Adéu!!!

Lorena Fiol ha dit...

Hola Jero:
A jo l'obra m'ha parescut molt ben interpretada per els dos actors. Per la meva part es podria canviar que en Dídac no moris i que trobasin més gent.
Adéu.

Mario Avellanedas Cobos ha dit...

Hola jero:Mario

A mi aquesta obra m'ha parescut la mes bona que hem fet may a aquest colegi per dues coses 1-ha estat de comedia 2- era molt per la nostra edat. :DD!

Nacho ha dit...

Hola sóm en Nacho i la veritat es que a estat una de les millors obres que s'han representat a l'escola per part d'artistes profesionals.I per a mi el millor a estat que a sigut de comèdia i un poquet de drama es a dir que han mesclat.

ADÈU!!!!!!!!!!!

Sergio ha dit...

Hola Jero, jo personalment crec que ha sigut una de les millors obres de teatre que he vist amb l'escola però a mi m'haguesi agradat que no haguès mort en Dídac i que trobasin gent normal. Adéu !!!

Nerina ha dit...

Hola Jero sóc na Nerina i la veritat es que aquesta obra m'agradat molt amb la part d'humor me rigut bastant i ha estat molt bè interpretada.

Adéu!!!!!!!

Lorena Ruiz ha dit...

Hola jero som na Lorena i crec que aquesta obra a estat molt chula i molt divertida i que si tengues que canviar algo seria que en Didac no es moris i tanbe que n'alba no es quedas tota sola amb el seu fill.
A estat molt divertit gracies per l'experiencia.
:)

Cristina Frias Lopez ha dit...

Hola,Jero soc na Cristina i la veritat es que aquesta história m'ha agradat molt,pero el que menys m'ha agradat ha estat que en Didac es moris.

Paula Bustamante Blanco ha dit...

Hola,Jero.
A mi l'obra m'ha agradat molt sobretot con la han representat els actors.Ha hagut moments de comedia i de drama. M'ha donat pena que al final el personatge d'en Dídac es morís.

Adéu!!!

Marga ha dit...

Hola Jero!! A jo l'obra m'ha agradat molt sobretot perque era un obra que tenia bastante comedia i com m'ha agrada riure.... però lo que no m'ha agradat es que en didac morís podria haver passat que trobassin mès gent...

Jaume Vico ha dit...

Hola Jero, per jo ha estat una de les millors obres de teatre que han vingut a l'escola, m'hos em riscut molt, esper que totes ses obres siguin asi, si podria cambiar sa història seria que a nes final trobaren mes gent.

Adeuu!

carlota mañas ha dit...

hola Jero,soc na Carlota.
Aquesta obra mha parescut molt interesant,crec que es la millor obra que he vist, a demes a estat un poc intensa per lo de en Didac,pero lo demes molt graciosa.

Adéu!!!!!!

Ainhoa ha dit...

Hola jero, soc ainhoa.
m'hagradat molt aquesta obra.
Es interesant i divertida,pero si tenges que canvia alguna cosa seria el final.

Adéu!