dijous, 10 de novembre del 2011

Les nostres coses IX

Avui hem acabat l'activitat!! Fantàstic...
Esper els vostres comentaris!!
Aquí us deix les impressions d'un component de la classe, en Diego.
"Hola Jero, sóc en Diego. 
Avui m'has dit que faci es diari d'aula i m'has dit que el fes dels objectes secrets. 
M'ha sorprès que na Carlota hagi duit un pinzell perquè no sabia que li agradava pintar.
També m'ha sorprès que na Paula Sanz hagi duit un llibre de Geronimo Stilton,  i tampoc no sabia que a en Fran li agradava el "subuteo".
De tots he après una altra cosa que no sabia, i això m'ha agradat.
Per exemple,  en el cas de na Lorena Fiol que ha duit una medalla d'atletisme, o com per exemple en Jaume Ribas que ha duit ses seves ulleres de bussejar i no sabia que li agradàs nedar.
El que més m'ha agradat ha estat el d'en Sergio, que ha duit una pel·lícula de vaquers, però un altre que també m 'ha agradat molt ha estat  el de na Jero, que ha duit una postal de Nadal molt significativa per a ella."


28 comentaris:

Lorena Fiol ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Nerina ha dit...

Hola Jero soc na Nerina a jo el que mes m'agradat a sigut el que ha duit na Irene perquè no sabia que esquiava. Una abraçada adeu.

Sergio ha dit...

Hola soc en Sergio m'agradat molt aquesta activitat sobre tot la part dels objectes secrets.M'ha cridat la atenció que en Ismael tingues la firma de Messí,tinc ganes de fer una activitat parescuda adeu !!!!!!.

Lorena Fiol ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Bon dia Jero m´han agradat moltisim els objectes secrets,el que més m´agradat ha sigut el que ha duit n´Alba,perque jo no sabia que la seva tia va anar a sevilla.

adeu,fins dema

carlota mañas ha dit...

hola jero soc na carlota,el que mes m´agradat ha sigut el den Fran perque no sabia que jugaba a futbol chapa

Lorena Fiol ha dit...

Hola Jero soc na Lorena Fiol el que més m'agradat,a estat na Nerina perquè no sabia que li agradàs la música encara que sí, sabia que ballava.
També m'agradat l'objecte de na Paula B., ja que el xumet ma fet recordar a la meva germana, que també l'estim molt i hagues pogut esser el meu objecte.
Per sert, el joc dels objectes ha estat molt divertit i m'agradat molt.
Una abraçada, adeu.

javi darvoy ha dit...

Hola Jero m'agrada el que feim en classe.
seguiu amb questa feina

Ainhoa ha dit...

meva sorbrenda el de na marga no me lo vaig imagina.

ALBA VAZQUEZ ha dit...

hola a tothom soc n´Alba el objecte que mes m´agradat a sigut el de na Irene per que mai me avia imaginat que n´Irene
tingues un capell com el que va dur
la idea dels objectes a estat una passada!
esper fer mes jocs com aquest una abraçada

albert echauri roig ha dit...

dahola jero soc an albert.Lo que me va agradar va ser lo que vadur en Igor,una camara de fotos i tambe ma va agradar lo den Mario una tarjeta e la nintendo que cavien 100 jocs.adeu!!!fins dema.

Francisco López Caballero ha dit...

Me ha agradat molt aquesta activitat per
que em aprengut coses sobre la gent de la
clase i me ha interesat lo de Irene adeu
Fran

Lorena Ruiz ha dit...

Hola Jero el que mes ma agredat a estat el xupa de na Paula B per que em va recordar al meu cossi que lestim molt i esper que fasis mes atctivitats.Gracis.

Jordi ha dit...

Hola ma agradat molt la activitat.
El que mes ma agradat es el tedoscopi.

Tercer cicle ha dit...

Hola soc na cristina.m'agradat molt
s'objecte secret de na Marga perque sabia
l'agradaba aquests llibres.

Sergio ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Paula Bustamante Blanco ha dit...

Jero m'agradat molt aquesta activitat el objecte que mes m'ha cridat l'atenciò
ha estat el de n'Ainhoa perquè no sabia que feia gimnasia ritmica.

Jaume Ribas ha dit...

hola gero ma agradat molt el que a duit n´Albert era un peluix ,ell deie que li dona sort
Jaume Ribas

Marga ha dit...

Hola!!! Aquesta activitat m'agradat molt perque amb pogut sabre coses que no sabia dels altres.El que mes m'ha sorprès es el objecte de na Jero mai m'hauria imaginat que duguessis dedins la cartera una postal.

Diego ha dit...

Hola Jero soc en Diego.
M' ha agradat molt aquesta activitat,esper que la poguem repetir

Nacho ha dit...

Hola Jero,

M'agradat molt el event dels objectes secrets
Peró el que més m'agradat a sigut el den Javi perqué Jo no sabia que tenia un caleidoscopi.

Adeu......

Ismael ha dit...

hola jero magradat molt, el que mes agradat asigut el den NACHO PERO MA AGRADART TOTS ADEU

Paula Sanz ha dit...

hola!!!!!!!soc na Paula aquesta sesiņ m'agradat molt per que are se lo que li agradan als meus company,a no men recordava que n'Ainhoa feia gimnasia ritmica i va guanyar una medalla!!!!!!!.No sabia que na Nerina li agradava na Shakira fins aviat!!!!!!!

Jaume Vico ha dit...

Hola a tots,l'altre dia en va agradat bastant el joc dels objectes secrets,va ser molt xulo,el objecte que mès ma agradat a sigut es d'en Javi i es d'en Albert,el d'en Javi era un microscòpic petit que posaves l'ull y velles un munte de cosses,i es d'en Albert era una muñeca molt xula es deia(pequeño chaka) això el tenim que repetir perque va ser una pena que jo no hagesi duit el meu objecte secret,Adeuuu compingss!!!

Unknown ha dit...

Hola Jero soc n'Adrià. El que més
m'agradat es el objecte de n'Albert
per que deien que donava mala sort.
podien fer una altra sesio d'aquestes
e Jero.?

Sergio ha dit...

Hola sos en Sergio el object secret que mes m'agradat a sigut el de en Ismael que era la foto de Messí i la seva firma, adeu!!!.

Isa ha dit...

Hola a tots i a totes! Som n'Isa la mestra de l'any passat.
He gaudit molt mirant la feina que estau fent. Enhorabona! Seguiu així!
Una abraçada forta!

Irene Muñoz ha dit...

Hola, soc na Irene.
El que més m'ha agradat ha sigut el que ha duit en Javi, el caleidoscopi.
Adéu!!!